Pomoć na cesti 098 339 987 (0-24) • (+385 1) 1987 • Stanje na cestama 072 777 777 • Služba za korisnike 0800 9987     facebook stranica youtube kanal

Honda u Top20 svjetskih brandova

Novosti

Honda u Top20 svjetskih brandova

Prema najnovijem Interbrand istraživanju, Honda je jedan od top 20 svjetskih brandova. Honda je narasla za 3% i time se na ljestvici rangirala kao jedan od najvrjednijih brandova na svijetu.

”Snaga Honde ističe našu utjecajnu poziciju na tržištu”, izjavio je Philip Ross, viši potpredsjednik Honda Motor Europe. Raznovrstan asortiman novih proizvoda, od Clarity Fuel Cell s nultom emisijom štetnih plinova do nagrađivanog modela Civic Type R pokazao je značaj napredne tehnologije za Honda brand.

Nedavno najavljena ‘električna tehnologija’ dodatno će ubrzati veliki napredak branda, dovodeći na tržište niz novih električnih vozila od 2018. godine

Na nedavno održanom sajmu automobila u Frankfurtu, Honda je potvrdila da će električna tehnologija od sada biti prisutna u svakom novom modelu automobila lansiranom u Europi. Glavni izvršni direktor Honda Motor Company, Takahiro Hachigo, predstavio je koncept Urban EV vozila usmjerujući pažnju prema novom Hondinom električnom automobilu koji će doći u Europu 2019. godine.  Na globalnom nivou, Hondin cilj je da električna tehnologija čini dvije trećine prodaje automobila do 2030.godine.

Pored automobilske industrije, snaga Honda brenda jaka je zahvaljujući naprednom asortimanu proizvoda koji se sastoji od autoindustrije, motocikala i radnih strojeva.

HondaJet sets speed record and celebrates bestseller status in first quarter

U travnju 2017. Honda Jet je postavio novi Miami-Panama rekord u brzini izmjeren od strane ‘National Aeronautical Association”.

Isto tako, Hondina stručnost u robotici i autonomiji pomogla je Hondi da lansira genijalnu Miimo kosilicu 2013. godine. Miimo se zna sam napuniti u električnoj priključnoj stanici i može inteligentno pratiti izgled bilo kojeg vrta, koseći travu tiho i precizno.

Interbrand studija postoji 18 godina. Izvještaj analizira kako snaga branda određuje uspjeh tvrtke, stavljajući fokus na financije proizvoda i usluga, na ulogu koju brand ima prilikom donošenja odluka o kupovini od strane potrošača i generalno na ukupnu snagu branda.

 

Imate dodatnih pitanja?

Slobodno nam se javite na naš telefon ili putem e-maila