Dogodi li vam se kvar na vozilu, zovite besplatni broj 1987 i naši će vam djelatnici pomoći – brzina i stručnost su zajamčeni, jer je HAK već desetljećima najbolji jamac sigurnosti. Kontaktni centar HAK-a je u sklopu Sektora tehničke pomoći i informacija. Djelatnici koji ondje rade najvažniji su u cijelom procesu pomoći na cesti jer ostvaruju prvi kontakt s vozačima u nevolji. Stručno su osposobljeni za rad s osobama u stresnim situacijama, a kvar vozila ili prometna nezgoda to uistinu jesu.
PRECIZNI TIMSKI RAD HAK je u vodećoj poziciji za pružanje profesionalne i brze pomoći na cesti što ostvaruje zahvaljujući timu od 90 specijaliziranih mehaničara, više od 200 vozača i 30 zaposlenika kontakt centra koji zajedno godišnje obrade više od pola milijuna telefonskih poziva.
Osim toga, Služba aktivno sudjeluje u procesu kontrole prometa, prohodnosti i sigurnosti na cestama, uklanjanjem oštećenih vozila u prometnim nezgodama, kao i vozila u kvaru. U sklopu Službe rade stručno tehnički savjetnici – jedni od najboljih mehaničara HAK-a s dugogodišnjim iskustvom popravaka vozila na cesti koji kreiraju opsežnu bazu tehničkih podataka uz pomoć koje daju savjete mehaničarima na terenu, a surađuju s operaterima i organizatorima na kompleksnijim slučajevima, na zadovoljstvo korisnika.
EFIKASNOST Na čak 82% poziva članova djelatnici HAK-ova kontakt centra odgovore unutar 20 sekundi. Godišnje bude obavljeno više od 50.000 usluga tehničke pomoći.
Zahvaljujući novim vozilima za otklon kvara i pružanje pomoći na cesti Ford Transit Connect ova usluga postat će još kvalitetnija i učinkovitija. Fordove pokretne radionice pokretane su 1,6-litrenim TDCi motorima, a u sebi nose svu potrebnu opremu za otklanjanje manjih kvarova i pružanje pomoći na cesti.
65 % intervencija tijekom prošle godine odnosio se na probleme s akumulatorom i električnim sklopovima.
Kako je uočeno da se sve češće događaju problemi zbog krivo utočenog goriva vozilo je opremljeno sustavom za izvlačenje i zbrinjavanje krivo utočenog goriva. Naravno, ukoliko nakon krivog utakanja motor nije pokrenut, tada se posao mora prepustiti stacionarnom servisu. Vozilo je opremljeno i svjetlećim infodisplejem, tako da može surađivati i na poslovima regulacije prometa, osiguravanja mjesta prometne nezgode i sličnim prometnim situacijama.