Davne 1974., ljubav i privrženost motociklima nekolicina osječkih motociklista uobličila je pri AMD Slavonac osnivanjem Moto kluba Osijek. U ondašnjem vremenu to je bio način da se dokaže da vožnja motocikla nije društveno neprihvatljivo ponašanje, a ozbiljnost i legitimitet dokazani su Statutom kluba i odredbom da član kluba mora imati valjanu vozačku dozvolu A kategorije i registriran motocikl.
KURIOZITET Moto klub Osijek bio je prvi organizirani moto klub u tadašnjoj Jugoslaviji.
Svaki član bio je obvezan imati jaknu, odnosno prsluk s obilježjem kluba i nositi je na sastancima koji su se održavali petkom u prostorijama tadašnjeg AMD Slavonac i na zajedničkim vožnjama.
SVI U OSIJEK Članovi su ozbiljno shvatili svoju ulogu i organizirali prvi susret motociklista u bivšoj državi (1976.) pod nazivom “Majski susret motorista” i geslom „Svi putevi vode u Osijek“.
Bio je to neviđen događaj na ovim prostorima, a dobrovoljnim radom i odličnom organizacijom, smišljenim programom s društvenim i natjecateljskim dijelom, tada mladi ljudi stjecali su neprocjenjivo iskustvo koje im je poslužilo u budućnosti. Najbolji promotori takvih događanja bile su grupne vožnje, lijepljenje plakata po oglasnim panoima i usmena predaja kod prijatelja i istomišljenika.
Moto klub Osijek uvijek se rado odazivao akcijama poput dobrovoljnog davanja krvi, lokalnim radnim akcijama, sudjelovanju u akciji “Ništa nas ne smije iznenaditi”, dok je sportski dio aktivnosti podrazumijevao sudjelovanje na tada najvećem i vrlo cijenjenom Reliju Sutjeska, te pomoć u organizaciji speedway utrka na stazi u Gradskom vrtu.
Krajem 80-ih gasi se aktivnost motokluba zbog obiteljskih i poslovnih obveza većine članova od kojih mnogi i danas, u 50-im i 60-im godinama života, aktivno voze motocikle, putuju i posjećuju druge klubove i susrete.